top of page

Desiree van het meer

Een shoot waar het model en ik al een hele poos naar uit hebben gekeken, ligt al bijna een week achter ons. Desiree wilde een fotoshoot in het water en zij had er het volste vertrouwen in dat ik haar mooi kon vastleggen.

Locatie uitgezocht, data gepland, gehoopt op steeds beter weer en uiteindelijk in alle vroegte naar Elsloo vertrokken. Bij het peilen van de diepte van het meer stootte ik mijn voet tegen een niet zichtbare steen, wat mij een gescheurde teennagel opleverde.

Pijn, bloed en daardoor een verminderde focus, maar gelukkig bleek dit de enige negatieve herinnering aan deze zondagochtend te zijn.


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page