top of page

Eerste blog

Een eerste blog op mijn fotowebsite, niet de eerste blog die ik ooit schreef.

Onder verschillende pseudoniemen heb ik jarenlang onzinnige en minder onzinnige schrijfsels het wereldwijde web op geslingerd. Nu dus na een periode van tekstuele geheelonthouding proberen een blog bij te houden op een website die niet vaak wordt bezocht. Misschien een kwestie van doorlinken naar andere sociale media, waar ik bewust het aantal volgers/vrienden/en wat dies meer zij op een acceptabel laag getal hou.

Ik ga proberen de inhoud van mijn berichten op deze site relevant te houden. Zinnig in de zin van betrekking hebben op het proberen te vertalen van mijn beelden en ideeën in een digitaal bestandsformaat (of fotograferen zoals sommige mensen zeggen). Stukjes tekst over de gemaakte plannen en een geschreven verslag van wat er is bereikt.

Reageren mag, mits dat is toegestaan. Dat ga ik nog uitvogelen.

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page