top of page

Muziek - viool

Een poosje terug bedacht ik dat het leuk, maar ook een uitdaging, zou zijn om iets met muziekinstrumenten te gaan doen. Niet om te bespelen, maar om te fotograferen. Het bespelen van een muziekinstrument beperk ik tot een minimum: mijn gitaar raak ik heel soms eens aan.

Het fotograferen van een instrument is leuk, maar er mag ook iets mee of liever nog er om heen gebeuren.

Ik heb multi-instrumentaliste Joyce bereid gevonden een eerste voorzichtige poging met mij te dondernemen om iets met een viool te doen.

Het resultaat van de shoot van vanavond zal binnenkort hier en elders zichtbaar zijn.

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page